CSI-tuki on vain puhelun tai viestin päässä

Ohjelmiston käyttöön liittyvissä kysymyksissä ja ongelmissa voit kääntyä osaavan asiakastukemme puoleen.

Haluamme varmistaa, että saat ohjelmistosta irti parhaan tehon etkä jää ongelmatilanteissa yksin. Asiakastuki toimii ohjelmiston päivittäisen käytön tukena ja pyrkii ratkaisemaan asiakkaiden lähettämät tukipyynnöt mahdollisimman nopeasti.

Isommille asiakkaillemme tarjoamme mahdollisuuden myös säännöllisiin palavereihin käyttäjäkokemuksen kehittämiseksi.

Asiakastuki

Kun kohtaat ongelmia ohjelmiston käytössä, tarvitset lisäohjeita tai koulutusta, haluat aktivoida käyttöön uusia ominaisuuksia tai tilata ohjelmistoon kustomointeja, voit olla aina yhteydessä asiakastukeemme. Parhaiten saat apua lähettämällä ongelmakuvauksella varustetun tukipyynnön osoitteeseen help(a)csihelsinki.fi. Jos asialla on kiire, tavoitat meidät toimiston aukioloaikoina myös numerosta 010 322 7880. Palvelemme asiakkaita suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi.

Normaali asiakastuki sisältyy ohjelmiston käyttömaksuihin, joten useimmiten apu löytyy ilman erillisveloitusta. Tietoturvallisen TeamViewer-etäyhteyden avulla pääsemme katsomaan ongelmatilannetta suoraan koneellasi, mikä nopeuttaa ongelman selvittelyä.

Elleivät tuen asiantuntijat onnistu ratkaisemaan ongelmaasi tai jos tukipyyntösi koskee uusia integraatioita tai kustomointeja, otamme mukaan ongelman selvittelyyn tarvittavat vahvistukset konsultti- tai tuotekehitystiimistä.

Jos ongelmasi aiheuttajaksi paljastuu ohjelmistovirhe, kirjaamme virheen tuotekehitystiimin työlistalle, jolloin se tulee korjatuksi seuraavaan korjausversioon.

Yhteistyöllä parempaan käyttökokemukseen

CSI-ohjelmistot kehittyvät jatkuvasti, ja samanaikaisesti asiakkaammekin kasvavat ja kehittävät liiketoimintamallejaan. Jatkuvalla vuoropuhelulla varmistamme sen, että asiakkaat osaavat hyödyntää liiketoiminnassaan uusien versioiden tarjoamat toiminnallisuudet. Organisaationsa toimintatavat tuntevat pääkäyttäjät ovat tässä avainasemassa; Yhteistyössä CSI:n kanssa he pystyvät arvioimaan, mitkä uusista ominaisuuksista kannattaa ottaa käyttöön tuottamaan lisäarvoa toimistolle.

Isommille asiakkaillemme tarjoamme mahdollisuutta kartoittaa käyttäjien tyytyväisyyttä ja koulutustarpeita kyselyiden kautta. Tulosten perusteella voidaan toimistokohtaisesti sopia toimenpiteitä ohjelmiston käyttökokemuksen kehittämiseksi.

Myös pienempien asiakkaidemme kanssa keskustelemme mielellämme ohjelmiston käyttökokemuksista ja käytön tehostamisesta mm. erilaisten integraatioiden avulla.

Lue muista palveluista