Få snabb CSI-support via telefon eller e-post

Vid frågor eller problem som rör programvaran kan man alltid kontakta vår kunniga kundsupport.

Vi strävar alltid efter att ni ska få så stor nytta av CSI Lawyer som möjligt, och hjälper er gärna om ni får problem. Vårt kundserviceteam ger support om programvaran och arbetar för att lösa alla supportärenden så snabbt som möjligt.

För att skapa en ännu bättre användarupplevelse erbjuder vi också våra kunder möjligheten till regelbundna samarbetsmöten.

Daglig support

Om ni får problem i den dagliga användningen av programvaran, behöver mer vägledning eller utbildning eller om ni funderar på nya funktioner, kan ni alltid kontakta vår kundsupport. Det bästa sättet att få hjälp är att skicka en supportbegäran med en beskrivning av problemet till help(a)csihelsinki.fi. Vid brådskande frågor kan ni också ringa oss under kontorstid på +358 10 322 7880. Vi betjänar på svenska, engelska och finska.

Den grundläggande användarsupporten omfattas av avgiften för CSI Lawyer, så i de flesta fall kan vi lösa problemen utan debitering. Oavsett var ert kontor finns kan vi göra en säker fjärranslutning via TeamViewer för att undersöka problemet direkt på användarens dator, så att problemet kan åtgärdas snabbare.

Om supportspecialisten inte kan lösa problemet, eller om er supportbegäran rör nya integrationer eller anpassningar kopplas våra konsulter och vårt produktutvecklingsteam in.

Om problemet orsakas av ett fel i programvaran registreras detta i utvecklarnas uppgiftslista, så att felet åtgärdas så fort som möjligt.


Samarbete för en bättre kundupplevelse

CSI Lawyer utvecklas kontinuerligt. Även våra kunder växer och utvecklar sina kärnprocesser. Därför gör vi regelbundna kontroller för att säkerställa att alla CSI-kunder kan dra maximal nytta av de möjligheter som de senaste versionerna av CSI Lawyer erbjuder.

Vi erbjuder våra kunder möjligheten att använda kostnadsfria enkäter för att ta reda på hur nöjda deras CSI-användare är och om det behövs mer utbildning. Baserat på resultaten av enkäter kan vi sedan komma överens om nödvändiga åtgärder för att förbättra användarupplevelsen.

Se också