Få snabb CSI-support via telefon

eller e-post

Vid frågor eller problem som rör programvaran kan man alltid kontakta vår kunniga kundsupport.

Vi strävar alltid efter att ni ska få så stor nytta av CSI Lawyer som möjligt och hjälper er gärna om ni får problem. Vårt kundserviceteam stöder er i användningen av programvaran och arbetar för att lösa alla supportärenden så snabbt som möjligt.

För att skapa en ännu bättre användarupplevelse erbjuder vi också våra kunder möjligheten till regelbundna samarbetsmöten.

Daglig support

Om ni får problem i den dagliga användningen av programvaran, behöver vägledning eller funderar på nya funktioner kan ni alltid kontakta vår kundsupport. Det bästa sättet att få hjälp är att skicka en supportförfrågan med en beskrivning av problemet till help(a)csihelsinki.fi. Vid brådskande frågor kan ni också ringa oss under kontorstid på +358 10 322 7880. Vi betjänar på svenska, engelska och finska.

Den grundläggande användarsupporten omfattas av avgiften för CSI Lawyer, så i de flesta fall kan vi lösa problemen utan debitering. Oavsett var ert kontor finns kan vi med hjälp av TeamViewers säkra distansanslutning undersöka problemet direkt på användarens dator för att saken ska kunna åtgärdas snabbare.

Om supportspecialisten inte kan lösa problemet eller om er supportbegäran rör integrationer eller anpassningar kopplas våra konsulter och vårt produktutvecklingsteam in.

När problemet orsakas av ett fel i programvaran registreras detta i utvecklarnas korrigeringslista så att felet åtgärdas så fort som möjligt.


Samarbete för en bättre kundupplevelse

CSI Lawyer utvecklas kontinuerligt. Även våra kunder växer och utvecklar sina kärnprocesser. Därför gör vi regelbundna kontroller för att säkerställa att alla CSI-kunder kan dra maximal nytta av de möjligheter som de senaste versionerna av CSI Lawyer erbjuder.

Våra kunder har möjlighet att be om kostnadsfria användarenkäter för att ta reda på hur nöjda deras CSI-användare är och om det behövs utbildning om systemet som helhet eller någon viss funktion. Baserat på resultaten av enkäten kommer CSI tillsammans med kunden överens om åtgärder för att förbättra användarupplevelsen.

Se också