Få snabb CSI-support via telefon

eller e-post

Om ni har frågor eller stöter på problem i användningen av programvaran kan ni alltid kontakta vår kunniga kundsupport.

Vi strävar alltid efter att ni ska få största möjliga nytta av CSI Lawyer och hjälper er gärna om ni stöter på problem. Vårt kundserviceteam stödjer er i användningen av programvaran och arbetar för att lösa alla supportärenden så snabbt som möjligt.

För att ytterligare förbättra användarupplevelsen erbjuder vi våra kunder regelbundna samarbetsmöten.

Daglig support

Om ni stöter på problem i den dagliga användningen av programvaran, behöver vägledning eller har frågor om nya funktioner kan ni alltid kontakta vår kundsupport. Det bästa sättet att få hjälp är att skicka en supportförfrågan med en tydlig beskrivning av ärendet till help(a)csihelsinki.fi. Vid brådskande frågor kan ni också ringa oss under kontorstid på +358 10 322 7880. Vi betjänar på svenska, engelska och finska.

Grundläggande användarsupport ingår i avgiften för CSI Lawyer, vilket innebär att vi i de flesta fall kan lösa problem utan extra kostnad. Oavsett var ert kontor finns kan vi med hjälp av TeamViewers säkra fjärranslutning undersöka problemet direkt på användarens dator för att åtgärda det snabbare.

Om supportspecialisten inte kan lösa problemet, eller om er supportförfrågan gäller integrationer eller anpassningar, kopplas våra konsulter och vårt produktutvecklingsteam in.

När ett problem beror på ett fel i programvaran registreras detta i utvecklarnas korrigeringslista så att det kan åtgärdas så snart som möjligt.


Samarbete för en bättre kundupplevelse

CSI Lawyer utvecklas kontinuerligt – och det gör våra kunders kärnprocesser också. Därför genomför vi regelbundna uppföljningar för att säkerställa att alla CSI-kunder kan dra maximal nytta av de möjligheter som de senaste versionerna av CSI Lawyer erbjuder.

Våra kunder kan kostnadsfritt beställa användarenkäter för att ta reda på hur nöjda deras CSI-användare är – och om det finns behov av utbildning om systemet som helhet eller enskilda funktioner. Baserat på enkätresultaten kommer CSI och kunden tillsammans överens om åtgärder som förbättrar användarupplevelsen.

Se också